utmanad..

ja, precis som alla andra kufar som liksom jag har blogg har
jag blivit utmanad från höger och vänster. tadaaaa. men precis
som lotta så har jag inte så förfärligt många mappar på min
dator. så därför tar jag den sista mappen jag har, och därifrån
tar jag bild nr sex.



ja, och roligare än så här blir det inte. det här är en bild från mitt och jonkens
handfat på tingvalla. för den som inte ser det så är det ett bildbevis på hur
svart partiklar och brunt vatten kommer ur kranen en dag i mitten av sommaren.
det var fruktansvärt äckligt och jag tordes inte duscha på några dagar.. men
det återhämtade sig, och vad det berodde på får vi nog aldrig veta..


lite kort om helgen som gått bara. fredagen blev det partaj med brudarna. vi
myste hemma hos linda och sen drog vi på jannez. vilket var totalt värdelöst.
inte för att jannez var dåliga, utan för att det var endast jag som ville dansa :P
lördag mitt i dagen åkte jag och jonken hem till han och hade en riktig mys-
helg. åkte lite skoter, skottade snö och hade trevligt :) sen åkte jag hit, kom
inte hem förns halv elva.. så det vart en lång dag. imorrn blir det en pluggdag
och en sväng på stan..

so long, fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0