dop.

söndag. the end of the helg. jag och jon har spenderat dagen i ersmark,
på dop. jons kusindotter my döptes, efter det var det kaffe och sen middag
hemma hos per&eva (som jons kusin och hans sambo heter). trevligt!

igår gjorde jag min första dag på neurokirurgen. nu till veckan blir det fem
dagar på raken med start imorgon. den som gissar att jag kommer att
vara trött på fredag räcker upp en hand. jag är rätt säker på att jag kommer
vara som en zombie, med all information som jag kommer bli överöst med.
men förhoppningsvis kommer jag att kunna jobbet, för nästa måndag
börjar jobba på riktigt. förhoppningsvis kommer det att bli en kanonsommar
på NKK/neurologen.

ikväll ser jag fram emot håkan hellström på filip&fredrik.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0