lördag.

tjillivippen. klockan är typ kvart i tre, jag är hemma, har redan hunnit handlat
och fixat fast jag egentligen slutar halv fyra. hur går det till? jo, eftersom det
är så lugnt just nu på jobbet så fick vi sluta lite tidigare idag. så himla skönt
att slippa vara instängd i det här fina vädret..
så nu sitter jag på balkongen. jonken är i alanäs. så vad ska jag hitta på ikväll?
tänkte kanske ta en promenad runt nydalasjön, fast jag tror jag väntar nån
timme så att solen inte är så jäkla het. man kan nog påstå att min kropp har
fått nog med sol för hela det här året, typ. det svider som f*n på magen och
ryggen. sitter i skuggan nu faktiskt. känner mig så duktig. jag ska inte lockas
av frestelsen.

jaja. skulle tro att jag återkommer senare. eftersom jag högst troligt inte
kommer ha så mkt att sysselsätta mig med ikväll.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0