tenta - check!

nu är jag äntligen en av de lyckliga som fått spotify. sweet.
kan man lyssna på vad man vill lixom, helt lagligt. man
kan ju iof inte bränna det till en skiva. men man kan ju inte
få allt ;)

igår var det som sagt tenta. jag tror det gick hyffsat. men nu
väntar en tre veckor lång väntan på resultatet. men det känns
iaf som en sten har har lättat från axlarna.
så nu är det sommarlov. i en dag. för imorrn gör jag min första
introdag på neurologen/neurokirurgen. kommer förhoppnings-
vis bli okej, eller mer än okej.

nu ska jag ta och koka ihop lite lunch, sen blir det nog en
powernap och lite dammsugning innan jon kommer hem.
då ska vi åka på intersport. jag ska köpa nya skor tills imorrn.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0