ljuva lördag.

lördag, ljuva lördag. vad har jag då gjort idag i all min ensamhet?
jo, dagen började med god frukost och mys i soffan. sen tog jag
och drog på iksu och körde ett spinningpass, vilket var väldigt
skönt. jobbigt, men skönt. det är skönt att träna tidigt för då har
man ju som resten av dagen ledigt..
efter iksu har jag mest städat. har toan kvar, men den sparar jag
till imorrn. om jag känner mig själv rätt så kommer jag att vakna
tidigt imorrn. fast det beror mest på att vi inte har några persinner
i sovrummet. det blir ljust typ vid halv sex.. inte sååå kul alltid..

ja, ikväll ska man ju också släcka lyset mellan halv nio och halv
tio. jag undrar om man ska göra det? kanske släcker allt utom
tvn? för vad ska man annars göra när man är helt ensam?
sitta rätt upp och ner och göra inget i en timme. för eftersom man
inte har nåt lyse kan man inte läsa heller.. jaja, får väl se om vad
resten av brf sångfågeln tar sig till. jag faller ju som sagt ganska
lätt för grupptrycket..
men nio (eller halv tio) så laddar jag för fotboll. sverige möter
portugal i vm-kvalet. viktigt match. enl. ekvall med kompanjon
ser det ut som sverige satsat på oavgjort, vilket vi får hoppas
att dom får! hejja sverige!

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0