onsdag, mitt i veckan.

onsdag. mitt i veckan. imorgon är det torsdag. jag vet vad det betyder.
det betyder att jag får åka HEM! hem till strömsund.. ska bli så skönt.
mindre skönt är den bussresa som det tar att åka dit. typ över fyra
timmar. inte så himla roande. men jag har flera filmer på datorn som
jag kan kolla på och dessutom så har jag massa spännande kurs-
litteratur att läsa. den 25e är det tenta.. jippi! NOT.

jaja, nu håller jag på att tvätta massor av kläder och pluggar för fullt.
har gjort en gammal tenta och jag tror det gick hyffsat. måste läsa
på lite om lagar och om olika livsåskådninga. jag vet, visst låter det
intressant? eller inte kanske. men vad gör man inte..

imorrn har jag bara ett seminarium från morgonen, sen ska jag och
sandra finslipa lite på vårt arbete. sen vid halv fyra eller vad det nu är
går bussen hem. jonken kommer att hämta mig i lövberga för vi ska
vara i alanäs några dagar först. åker tillbaka till umeå på tisdag! :)

slänger ut lite bilder sen i helgen.

so long , fuckers.



     

     

och som vanligt gick det överstyr .. :P

Kommentarer
Postat av: annie

Hahaa ser ut som om vi kan de där med att rocka :p

2009-03-11 @ 21:08:29
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0