surgräs.

idag, eller rättare sagt typ nyss, när jag var på väg hem efter att ha
dumpat jon på bussen upptäckte jag en bra sak. det var en alldeles
underbar doft som spred sig längs med gångvägen i höjd med
liljansberget. det luktade surgräs. egentligen luktar det inte gott,
men man kan säga att det luktar vår. och därför luktar det gott. så då
blev jag glad och humöret är på topp. vädret gör inte det hela sämre.

jaja, igår vart det corona med lotta&benny och co. det var rätt trevligt.
träffade några av lottas old friends, riktit trevliga tjejer det!
rolig kväll som slutade vid halv två. var hemma ganska precis två.
och jag vaknade upp imorse, piggare än vanligt och mådde som en
prinsessa! :)

vill härmed också tillkännage att jag ska jobba på neurocentrum i
sommar. det kommer bli fantastiskt intressant och lärorikt kan jag
tänka mig. faktiskt.

också vill jag bara säga hejhej och vinkvink till mormor, som jag
numera vet läser min blogg. så hejhej mormor! hälsa morfar!

so long.


Kommentarer
Postat av: vickis

På liljansberget brukar det vanligtvis lukta avlopp, så då är nog surgräs bättre ;)

2009-03-22 @ 16:59:46
URL: http://vickiswallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0