tenta. CHECK.

i'm back. jag överlevde. tentan gick väl sisådär. siktar på full pott. NOT.
hur i hel-ete hade dom tänkt när dom slängde in en fråga om islam?
ISLAM? shit alltså. dom kunde väl ha nämnt att det skulle komma på
tentan så kunde jag ha pluggat åtminstone lite på det.. men icke. fast
det är väl lite det som är grejen också, att man inte vet frågorna i för-
väg.. eller?

blev träning efter en powernap och våffelätning, därefter drog jag och
mina eminenta teammates på nåt ställe på vasaplan och åt pizza.
detta resulterade i att jag nu sitter här, proppmätt med byxknappen
uppknäppt.. men gott var det. men vi får inte fira så länge.. för imorrn
börjar en ny kurs. yes, vetenskaplig teori och metod. visst låter det
fruktansvärt intressant? i know. dock så är det tur att kursen bara är
typ tre veckor. så om tre veckor och två dagar har jag min andra tenta.
great. och mitt i allt detta kommer påsk också.. jaja, vi får väl se hur
det går med det hela..

nu laddar man för halv åtta hos mig och därefter room service och
greys anatomy. en helkväll framför tvn med andra ord.

adjöken.  ( det kommer bli mitt nya ord )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0