"Thank's my friend.

Och är har vi miss bajsis-her-self, som smygit in och
försöker få ner en eller två rader i denna rara fina blogg
som my lovlie naghty-nurse-carlsa är ägare till!
Och hur går det då? ..
Måste säga att det tydligen går grymt bra, eftersom att hon
inte alls har en aning om vad jag sysslar med just nu &
att hon förövrigt tillsammans med mina andra puddingar
står i köket & kockar ihop lite käk till oss innan hemfärden
mot destination Ström..

Denna helg har varit mer än toppen-great liksom, helt underbar
måste jag erkänna. Tok härligt med sådana små-avbrott från
vardagen faktiskt, och inte minst lika härligt att få besöka
vår allra-bästaste-såffi her self, i henne & jonkens
super-fina lya i härliga Umeå ..

Så, här med vill jag (Lill-Malin) & även åt resterande av brudsen
tacka för en toppen bra helg, de gör vi om.. SNART!
We love you a lot.
Thank's bästa naghty-nurse-carlsa.



Världens bästa shaker on the pic. PUSS från oss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv brudar! Måste göras om snarast:)

2009-03-11 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0