måndag.

alltså, egentligen har jag lust att sova lite middag nu. men om jag känner
mig själv rätt så borde jag inte göra det. sover jag på dan har jag så himla
svårt att somna på kvällarna.. så jag tror jag struntar i powernapen. ska ta
och läsa lite alltmöjligt i alla hundra böcker som vi "borde" läsa. så jag
tänkte vara lite duktig och iaf bläddra i en ikväll..

såg även att malin strange plankat in på min blogg och publicerat en inlägg.
rolgit med överraskningar, bäjb <3

tänkte även kila ner på ica innan kvällen är slut, för jag har ingen youhurt.
dvs, jag är utan frukost. så en prommis till ica innan kl blir hlav åtta är ett
måste. för halv åtta är det halv åtta hos mig. det är ett mysigt program :)

förövrigt så är vi tillbaka på skolan nu. både skönt och mindre skönt. tentan
blir alltmer påtaglig och den ena uppgiften avlöser den andra.. men som
tur är har jag och sandra varit duktiga idag och skrivit klart vårat arbete.
så nu kan nästan tillfullo rikta in sig på tentan.. gaaaah! nervöst.

men nu ska jag värma a & l goda köttfärssås till middag :D

so long , suckers.

Kommentarer
Postat av: annie

Och hur smakade köttfärssåsen nurå ? :)

2009-03-10 @ 15:15:27
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: annie

Hahaa näe inte alls!

Du vet nog också vem de är :P

2009-03-11 @ 15:00:28
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0