fasen.

ja, till mina flitiga bloggfans (vilka kanske är cirkus tio, 10, stycken, men wathever)
lycka är jag verkligen inne i en bloggfas. jag liksom är ett med min blogg just nu.
vi är ungefär lika tajta som roger och socialchefen. (internt alanässkämt, ingen
utomstående förväntas förstå)


idag när jag, för andra gången idag, cyklade längs mariehemsvägens gångvägar
hade löven i träden knoppat ut sig ännu mer. sen kom vår- slash sommartecken
nummer två (2): vaktmästarna klippte gräset strax ovanför ica. och strax därefter kom
vårtecken numer tr (3): jag såg helt plötsligt tussilagos överallt. (ja, jag vet att jag är
efter, men jag har typ bara sett två stycken innan, i alanäs)
och med allt detta vill jag
säga att sommaren är på väg. i umeå iallafall. det känns fantastiskt. och med tanke
på att det är 12e maj idag, betyder det att det är mindre än en månad kvar till sommar-
lov och typ en månad tills jag börjar jobba. hur sweet är inte det? måste bara klara av
andra hälften av anatomikursen.. men det kan jag fixa. hoppas jag.

nu ska jag ta hand om min sjuka sambo.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Benice Söderberg gillar Sofie Carlssons bloggfas.

2009-05-12 @ 22:26:54
URL: http://benice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hälsa Jon att det är bäst för han att han kryar på sig till lördag! :)

2009-05-13 @ 15:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0