mat.

imorse när jag cyklade till skolan upptäckte jag en ganska
mysig sak. det spritter i träden. ni vet dom där små knopparna,
dom har lixom börjat knoppa ut. bli lite gröna.. summer is
coming, this year too. tro mig, jag vet ;)

jaja, förmiddagen spenderades med en föreläsning om hjärta
och blod. det var rätt intressant, men sista tjugo minuterna gick
min hjärna verkligen på lågvarv. jag förstog inte mycket av vad
han sa, den där christer malm. men jag får väl försöka läsa in
det själv.. så förhoppningsvis har jag fattat det till tentan.
imorrn fortsätter vi med det.

jag har just tagit hand om, vad som skulle kunna varit umeås
kanske största, diskhög. den var huge. men jag tog mig enda
ner till botten. och eftersom jag var trött redan innan jag åt
lunch och diskade i typ en halvtimme så tänkte jag att nu har
jag gjort mig förtjänt av en powernap, innan träningen. jag och
lotta ska på spinning sen.. och sen blire pannkaka till middag.

adjöken.

och just det ja; farmor! kan du mejla recept på
# 1. din makaronpudding
# 2 . dina köttbullar, av ca 400g köttfärs.

du har väl min mailadress..


Kommentarer
Postat av: vickis

Hm, det är lagom mysigt att träden knoppar sig när man är björkpollenallergiker :P

2009-05-13 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0