torsdag på biblioteket.

imorgon är det fredag. det är lika med dugga. men det vill jag
egentligen inte tänka på. det vart cirkus sju timmar på bibblan
igår, och åtta timmar idag. inte allt för roligt torsdagsnöje vill
jag påstå. men förhoppningsvis går det bra på duggan imorrn
så man kan lägga det åt sidan å plugga på andra halvan av
kursen sen..

imorrn blir det den sedvanliga tentalunchen med laget. och jon
då. fast han kanske är en del av laget? nä, han gästspelar nog
bara.. jag och jon ska också köpa utemöbler till balkongen i
helgen. blir det finväder så kan man sitta ute alltså :) kanon!

jaja, wish me luck för imorrn!

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja det är jag medveten om .. trot eller ej :) men det fanns ingen tecknad eller bra bild på jätten jorm, bara den stora fula stenen från hempan.. ja vill ha en tecknad fin :)

2009-05-07 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0