sofie, det är helg!

yes! äntligen helg. praktiken idag har egentligen inte gett mig nånting..
näst intill så att det hade varit mer värdefullt att ligga kvar i sängen.
men som sagt, nu är det helg så det ska vi inte tänka på. dock så kan
berätta att ett trevligt sms från min morfar gjorde mig på bättre humör
imorse :)
och jag har med diktatur bestämt att vi ska äta pizza idag, för jag orkar
tamejtusan inte laga nån mat. sen blir det väl idolmys i soffan..

imorgon blir det glöggmys med benice och hennes karl. glögg, knäck och
pepparkakor.. smaskens. simma en sväng ska vi också göra.. och åka
på onoff och lämna in min skrivare.. och åka en sväng på stan. fullt upp
med andra ord.

nu : sunes sommar

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0