sofie live from seabay

home sweet home. strömsund ser ut som när jag sist lämnade det,
vilket var typ på halloween.. dock så verkar alla mina vänner ha
drabbats av nån typ av sjuka, så jag får spendera lite kvalitetstid
med mor och far. kanske kika på sos gute och käka tårta. mamma
fyllde ju år igår så det finns nog en bit över till carlsson ;) eller
kanske spela en omgång TP som jag såg i en låda när jag letade
efter en bok?
har även passat på att skriva ut lite papper, eftersom min skrivare
i umeå verkar leva sitt eget liv. jon ska ta med den hit imorrn så får
pappa försöka fixa den.

adjöken

Kommentarer
Postat av: annie

trist att vi har drabbats utav sjuka så vi inte kunde ses :( känns tookigt att säga såhär, men vi ses nästa år ;)

2009-11-19 @ 20:43:06
URL: http://annanilsen.blogg,se
Postat av: annie

trist att vi har drabbats utav sjuka så vi inte kunde ses :( känns tookigt att säga såhär, men vi ses nästa år ;)

2009-11-19 @ 20:44:19
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0