sofie och jon samlar vuxenpoäng.

ja, jag och jonken bara fortsätter att samla vuxenpoäng. häromdagen städade
vi hela lägenheten på en kväll och idag storhandlar vi. hur vuxet är inte det?

idag har jag varit sådär lite lagom effektiv. träffade basgruppen mellan 9 och 12
och sen for jag hem och käkade lunch och fortsatte plugga lite. efter en så simpel
middag som varma mackor så drog jag på cykelpass på iksu och sen drog vi som
sagt och storhandlade på maxi. nu sitter vi och kikar på sos gute..

imorrn blir det mysmiddag med bästjon och sen idolmys med benice iaf. lotta hade
visst nåt bättre för sig. *host-svikare-host* får se om pernilla kanske dyker upp..
det hoppas jag på!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0