sofie önskar #2.

hej bloggen. (och alla andra) idag har basgrupp fem varit duktiga och
arbetat färdigt sitt arbete. så nu väntar bara seminariet..
och så har vi övat på hjärtsängläge och syrgas. inget nytt för carlsson
men det kan ju vara bra med repetition. och tur som man har, fredag
den 13:e, så kom jon och hämtade mig efter skolan. så jag slapp gå
hem. till middag tryckte vi i oss tacos. nu blir det slökväll framför idol
medans resten av laget är på korrefest.. (vuxenpoäng till mig).

och förresten. bara ett tips från coachen. om man har tänkt att göra
guacamole till tacosen, men avocaden i fråga är på tok för hård,
kommer här ett litet tips från moi. skär den i småbitar och pressa den
i vitlökspressen. tar lite tid med det funkar bra :P

och förresten igen. har kommit på lite saker som jag önskar mig i
julklapp (så ni som inte är mina rika släktingar kan sluta läsa nu)

1. en vass kökskniv
2. en ny sportBH
3. nya träningsbyxor
4. en väska med lång axelrem
5. absolute 80's-skivan (ja, jag önskar mig en CD-skiva)
6. pengar är ju alltid välkommet. så man kan köpa rolig studentlitteratur. (NOT)

tack på förhand.

adjöken.




så här ser den braiga skivan ut :)


Kommentarer
Postat av: b

Jag tycker det är mycket roligare om du önskar dig en slö kniv. Det blir lite brutalare sår när man skär sig med sånna så du får öva dina syrrekunskaper!

2009-11-14 @ 09:12:23
Postat av: b

Jag tycker det är mycket roligare om du önskar dig en slö kniv. Det blir lite brutalare sår när man skär sig med sånna så du får öva dina syrrekunskaper!

2009-11-14 @ 09:12:38
Postat av: bror

Vafan olaglig fildelning istheshit!

2009-11-15 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0