sofie överlevde..

för att återknyta till föregående inlägg; jag överlevde dagen. vilket i och för
sig är uppenbart eftersom jag skriver. men jag tänkte att jag kunde förtydliga.
övningen på KTC gick bra imorse, det gick bra hos akne-doktorn och det gick
bra på seminariet.. så snart funderar jag på vad och när det kommer att spåra
ur idag, med tanke på att jag bara sov typ tre timmar inatt. jag och jonken ska
åka och simma sen, så kanske drunknar jag? eller så är det fullt i omklädnings-
rummet? eller så krockar vi på vägen dit? eller så glömmer jag plånboken
hemma när jag måste ha den på ICA? ja, vad som helst skulle kunna hända..

nu ska jag powernapa en stund innan vi drar och simmar.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0