sofie recenserar.

god morgon. jon sover fortfarande så jag tänkte passa på att recensera lite
efter glöggprovningen vi hade igår. vi drack glögg, åt pepparkakor och knäck
och tittade på robinson och sunes jul.. trevligt värre! :) roligt att träffa den
omtalade O också.

Dufvenkrooks vinglögg 750 ml 10% nr 96506

ja, den bästa glöggen för kvällen. klassisk glöggsmak. levde upp till förväntningarna.
den enda flaskan som faktiskt tog slut.

Tindra vinglögg (utan tillsatt socker) 750 ml 10% nr 96474

man kan nog säga att detta var den näst bästa sorten för kvällen. den var nog helt
okej med jämförde man med den Dufvenkrooks så kändes den här lite mer konst-
gjord, kanske beror det på att det är sötningsmedel och inte riktigt socker i?

Blossa 09 Clementin 750 ml 15% nr 76096

kvällens överlägset sämsta glögg. den enda vitvinsglöggen också. smakade inte
mycket glögg, utan bara sprit.

- - -

yes. man brukar väl säga att man ska avsluta på topp, men det var allt annat än det
vi gjorde igår. vi gick ut på topp och sen gick det bara utför...
kom förövrigt på en sak till som jag önskar mig i julklapp. nytt schampoo. det jag har
är nämligen på upphällningen. använder loreal absolute repair. bara så ni vet. 
nu ska jag väcka jonken.

adjöken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0