sofie / svettfia.

puh. svettfia. det är mitt andra namn. har varit och bränt lite fläsk på
iksu nu. cykel. det var ett bra pass, upplägget alltså. dock så var jag
inget stort fan av killens musiksmak. typ rock all the way.
har också avklarat ytterliggare en heldag på skolan. en bra föreläsning
om kärlsjukdomar, en om hur man vårdar patienter med kärlsjukdomar,
en om hälsouppfattningsmodellen och en om hypertoni. sen fick vi lite
info om vår praktik också.. trots att jag hamnat i robertsfors ser jag
faktiskt fram mot praktiken nu. ska jobba dagtid, inga helger. jag kan
bo hemma. dock kanske jag är lite missnöjd över att jag inte kommer
att få öva typ pvk och sånna grejer. men det kommer väl senare ;)

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0