sofie vill ha pris!

jag tycker att jag och de andra 79 tappra i min klass borde bli bjudna på
lunch, glass och efterrätt av universitetets schemaläggare. hur kan man
lägga fyra föreläsningar om helt skilda saker på samma dag? kan tala om
att hästarna rymde ur hagen, hamstern dog och hissen stannade halva
vägen upp redan efter lunch.. eller ja, det var en hyffsat intressant man
som pratade om typ 2-diabetes och metabola syndromet efter lunch..
han visste vad han pratade om, så att säga. till skillnad från en viss virrig
sjuksköterska från lungkliniken som inte ens visste hur en saturations-
mätare fungerade.. eller vad den egentligen mätte.

hade tänkt plugga järnet ikväll eftersom jag förväntade mig att min 600-
kronors-bok skulle dyka upp. men icke. så nu planerar jag att sticka och
träna vid halv åtta istället. och läsa på lite om pvk och sånt innan..

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0