sofie är snart klar med tentan.

idag var jag uppe med tuppen. klev upp med jonken kvart över sex..
tänkte att jag skulle vara lite effektiv lite tidigt på morgonen. typ göra
god smoothie till jon (och mig) till frukost. och bli klar med den där
jäkla tentan någon gång. och nu är jag snudd på klar. ska bara läsa
igenom den några gånger till.. och kanske kapa bort några mer ord.
tänkte kanske ta en promenad och rensa huvudet lite om en stund..

och ikväll börjar vi roadtripen. vi åker till ström när jonken slutar, å
som sagt, tidigt som gatan på lördag åker vi mot arboga. risken är
stor att jag tar med mig en kudde och en filt i bilen. kanske tio tusen
andra saker att roa sig med också.. och idag ska jag köpa bil-fika.

nu ska jag banne mig skriva klart tentan!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0