sofie drar till alanäset.

nu är det helg. fredag. fruktansvärt skönt. ikväll åker jag och jonken till
alanäset. imorron blir det älgjakt. yes, sofie ska ut på den årliga turen i
älgskogen. ser ut som det ska bli fint väder så det blir nog skönt med en
natur-helg. eller ja, jag funderar på att bara följa med på lördagen.
kanske ägna söndagen åt att plugga.. vi får se. för sååå road av älgjakt
är jag ju inte. men man måste ju visa sin support lixom, a sambos gotta
do what a sambos gotta do, så att säga ;) nä, skämt och sido. det är kul
med älgjakt, så länge dom inte skjuter nån älg. då tycker jag bara synd
om älgen.. men det är ju skönt att gå i skogen och bara andas frisk luft.

nu tror jag kanske att jag ska ta en powernap. en stund.. sen packa mina
och jons grejor så vi bara kan dra iväg när han slutar. skönt med en av-
kopplingshelg!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0