sofie goes to..

tjoflöjt. den här dagen har jag inte gjort mycket vettigt. eller jo,
jag spenderade 315 kr för cirkus 20 minuters undersökning hos
tandläkaren. men jag hade ju inga hål iallafall, bara lite tandsten,
men det har jag jämt så det var inget överraskande.

åkte till intersport också och provade en jacka som jag spanat in
på internet. den var toookfin. men tooookdyr. typ 2000. mycket
pengar. men så är ju kvaliteten förhoppningsvis lite bättre än om
jag skulle köpa en jacka på hm för 300kr. så jag har inte bestämt
mig än. jag ska fundera ett tag till..

och som det ser ut nu så åker vi på roadtrip i helgen. till arboga.
det är ju typ bara 90 mil ENKEL väg, eftersom vi ska åka över
ström och hämta kristoffer och sen släpvagn också. benicefis ska
nog åka med också.. eftersom lotta är i pite och tofflar hela helgen
tänkte jag att benice kanske ville vara social i en bil i typ 20 timmar.
men det kan ju bli intressant att se sverige, så att säga.

och angående tentan, den är inte riktigt klar än. tänkte kliva upp
tidigt imorgon och skriva klart den. ev. hinna träna på iksu och
åka på ica och köpa bil-fika också. prio ett är iaf tentan, eftersom
den ska vara inlämnad imorrn.

nu blir det idol.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0