sofie gruvar..

jag har fortfarande i smält gårdagens nyhet(?) om att jag ska spendera
fyra veckor i robertsfors. (moster, det ligger typ 5-6 mil norrut. mot piteå)
där kommer jag att avverka min äldreomsorgspraktik.. jippikajej, lixom.
kommer december att bli något att se fram emot? tveksamt.. när ska man
ha tid att julpynta? köpa julklappar? dricka glögg och äta pepparkakor?

igår var vi som tidigare nämnts (tio tusen gånger) hos anna och klippte oss.
och jag blev sååå nöjd. klippte det lite kortare igen.. bak alltså, fram är det
fortfarande lite längre.. jag undrar när jag ska bestämma mig? först vill jag
spara och ha långt hår, sen klipper jag av det och har kort hår.. sen vill jag
spara igen.. men nu är det kort iallafall. kanske kommer en bild ikväll, om
jonken vill hjälpa mig.

ska dra på vvh och plugga med lotta om ett tag. sen drar vi på iksu och
pluggar och sen ett före-helgen-pass på iksu. har inte riktigt bestämt vad
än..

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0