sofie har gjort det igen..

carlsson har gjort det igen. jag är ledsen att behöva säga det, mamma, jon,
och alla andra som tycker att jag har för många skor. men jag kunde inte
hålla mig. tänk vad mysiga dessa kommer att vara med ett par tjocksockar
i. kanske med en kjol till eller nåt? (oj, nu låter jag som en modeblogg)



är dom inte fina?

har också försökt plugga en stund till ikväll.. eller det var snarare därför jag
lät mig själv beställa skorna. för att jag har varit så duktig och pluggat hela
dagen.. *klapp-på-axeln* ibland måste man belöna sig själv när man har varit
duktig.. tycker jag iaf ;)

och förresten, när jag satt och pluggade fick jag en pluggkompis. han/hon kröp
upp på mitt kollegiblock och satt där så fint.. en stund. sen när han/hon började
springa omkring hejvilt på mitt papper fick jag nog och spolade ner han/hon i
slasken.. yes. mördarsofie, det är vad jag är det.



nu ska jag ta en lång dusch och sen kika på halv åtta hos mig.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänka sig att jag också spanat i dessa skor, men de blev ett par andra från Face när jga inte tyckte att dessa passade :) Du jag vet inte om du hörde, men de blir inte så vi kommer upptill helgen :( !

2009-10-14 @ 08:06:47
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gilla bilder! :)

2009-10-14 @ 10:33:43
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0