sofie i älgskogen.

ma huj. har precis tagit ett bad i alanäset. ett kort sådant, för min
kropp tyckte det blev för varmt. eller så var det nåt fel på termo-
staten.. det vart iallafall snudd på outhärdligt efter sisådär femton
minuter, så då klev jag upp.

dagen har spenderats i älgskogen. klev upp halv sju och klockan
åtta var vi på plats.. när vi hade suttit på passet i typ 10 minuter
smäller det. en kvinna (såklart) hade sjuktit en oxe. men vi fort-
satte att jaga i typ två timmar till. sen gick vi och hämtade den
där jäkla älgen som hon hade skjutit, såklart så långt in i urskogen
som man kan komma.. så när karlarna bestämde sig för att posta
om så fick jag nog och tog bilen hem själv. så jonken och dom är
på väg hem just i detta nu, faktiskt. får se vad vi ska hittap på
ikväll. får jag välja så kommer vi att kolla på fotboll!

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0