sofie önskar..

är så trööööööött. efter typ två och en halv timme läkemedelsräknings-
föreläsning gav vi upp och gick och åt lunch. sen satt vi och pluggade
till typ två. sen gav vi upp ännu en gång, sket i träningen och åkte hem.
nu funderar jag på om jag kanske ska ta en powernap och sen laga till
en chili con carne. mumsmums.

ikväll blir det nog plugg, kanske en promenad med favorit-J och lite DH.
tänkte att jag skulle baka bröd, men så kom jag på att jag inte hade
några sockerkaksformar (man bakar mormorlimpa i sockerkaksformar)
så kära släkten. hett julklappstips; sockerkaksformar. kanske ska göra
en liten önskelistan-följetong när jag kommer på nåt som jag önskar mig.
så jag slipper skicka sånna där önskelistor som man gjorde när man var
liten.. ja, det tänker jag banne mig göra.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvåtusentalets önskelistor görs på bloggen och postas ej till tomten, utan är till för rika släktingar att läsa!

2009-10-27 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0