sofie pråppmätt.

såffi the pråppmätt det är jag det. har just smällt i mig en god lite mix av
ris, wokgrönsaker och bacon. det var utsökt, enligt mig själv.

varit på en låååång föreläsning om mikrobiologi (bakterier och virus, för
 er oinsatta
) idag.. rätt intressant med blev jäkligt trött mot slutet. trots
det masade jag och lotta oss iväg till iksu efter skolan.. körde pump idag
med.. imorrn blir det träningsfritt för då ska jag klippa mig! yeeeeeiy! :D
jag, lotta och den tidigare nämnda peter öberg ska åka till anna och klippa
oss. ska bli så jäkla skönt. funderar på om jag ska göra nåt drastiskt eller
om jag bara ska toppa mig. har ju ett dygn till på mig att fundera.. vad
tycker mina trogna läsare? ;)

nu: dusch.
sen: tv-kväll med greys och massa annat.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: b

Jag tycker du klipper dig till bröstlängd på håret ungefär. Sen färgar du det rosa och klipper luggen typ en centimeter kort.

2009-10-21 @ 19:44:26
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0