sofie vill INTE gå på date.

vad är det för jävla (förlåt mormor&farmor) muppar till
norrmänn (okej, det är säkert ett telefonbus, men med
norsk röst) som ringer och väcker en klockan två på natten?
för att fråga om man vill gå på date? PÅ DATE? förmodligen
inte klockan två på natten och förmodligen inte heller med
tanke på att jag har stadigt sällskap sedan fyra och ett halvt
år tillbaka.. MUPP, är det enda jag har att säga.

nog om det. morgonen började med frulle och sedan lite plugg,
eller ja. kollade på en föreläsning om besmästring och coping
på cambro (det nya studentportalen på umeå universitet). sen
drog jag på iksu och tränade lite, for hem. åt gårdagens middag
till lunch och nu tänkte jag vara duktig att se på den andra
föreläsningen på cambro. men det var lättare sagt än gjort, för
jag fick den tamejtusan inte att fungera. nån fler som haft problem?

ikväll åker jag och jonken hem till alanäset. jag åker nog tillbaka
till umeå på söndagkväll för på måndag morgon ska basgruppen
träffas och göra några uppgifter.

nu tänkte jag duscha.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kunde bara se en av tre. En var ju inte ens upplagd. MUPPAR!

Puss

2009-09-04 @ 21:56:08
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0