sofies hästar rymde.

mamma ringde igår och frågade om jag hade sorg.
och det hade jag. idag börjar jag min lediga dag
med en liten minnesstund.. sitter och tittar på dirty
dancing nu. det är faktiskt väldigt länge sen jag såg
den, men jag kan typ ändå varenda replik :P

igår kan man säga att jag var ur form, eller jag blev
det någon gång mellan lunchtid och klockan tre.
hästarna rymde ur hagen, hissen gick inte enda upp,
hamstern slutade springa.
typ. jag blev sjukligt trött,
fick huvudvärk och mådde inte bra helt enkelt. blev
mys i soffan hela kvällen..
idag mår jag lite bättre. dock har jag fortfarande ont
i halsen. men jag tänkte ändå försöka åka ner på
stan en sväng sen tror jag.

nu ska jag fortsätta kika på filmen.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0