...

hejhopp i lingonskogen. dagen till ära har jag genomgått ett tumörseminarium,
som faktiskt kanske har varit till lite hjälp inför tentan.. ett magkatarranfall och
en lunch senare hade vi en rätt hyffsad föreläsning om omvårdnad vid
hematologi.. därpå följde fika och powernap hos lotta och boxning på iksu.

imorgon blir det bibblo och kanske lite simning med jonken. till helgen åker han
hem en sväng och jag blir därför själv.. men på lördag ska jag äta indisk mat
för första gången med trevligt sällskap.

förövrigt så längtar jag till sommaren och neurologen/NKK.. ska bli skönt att göra
nåt annat än att plugga. och jag kommer ju ha så nära på jobbet..
för om 11 dagar flyttar vi!!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0