visste du..

att jag vill gifta mig och skaffa barn en vacker dag..
att jag lyssnar mest på andra som pratar.
att jag pratar typ tio ord på spanska.
att jag inte gillar blodpudding och när vita tygskor blir skitiga. 
att min bästa vän är
många.
att min första riktiga kyss var med per och vi spelade fotboll om den.
att jag avskyr när folk snackar skit. en klassiker, men det är ju sant.
att kärlek är det jag delar med jon.
att jag gillar att solen skiner och att våren är på väg och att vi snart flyttar.
att jag alltid kommer att vara emma sofie cornelia.
att jag är hemligt förälskad i joel kinnaman. eller förälskad var väl att ta i. men snygg!
att sist jag grät var nog ett tag sen. eftersom jag inte kommer ihåg när det var..
att min mobiltelefon är på tok för gammal och trasig.
att när jag vaknar på morgonen gör jag det till håkan hellströms gårdakvarna och skit.
att innan jag går och lägger mig händer det att jag löser ett korsord(!).
att idag har jag fuskstädat lite för lotta ska komma.
att jag just nu tänker på vad jag verkligen vill..
att i kväll ska jag städa färdigt kanske vore på sin plats?
att i morgon kommer jag ha smittskyddsseminarium och dra på stan med lotta.
att jag verkligen vill ha sommarlov så man får börja jobba :)

Kommentarer
Postat av: moster

tack för att Du delade med Dej av den informationen!! Kram =)

2010-04-15 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0