...

idag morfar har jag äntligen köpt min amaryllis! :) så nu ska vi göda
den lite så den hinner slå ut innan vi åker hem till ström över jul..

har dessutom varit på världens kanske bästa spinningpass idag. med
bara låtar från så mycket bättre. bra skit! snacka om att man blev
taggad av mikrofonkåt med september. gissar att det kommer bli nya
spinninglåten nu..

har också avklarat halva praktiken. det börjar väl ordna upp sig lite nu
skulle man kunna säga. vi sköter i princip allt runt våra patienter och vi
samarbeter och lär oss saker av varandra. dock finns det ju fortfarande
saker som kan förbättras!
och så kämpar jag på med uppgiften. det går väl sådär, kan man säga.
500 av 2000 ord är skrivna och jag har egentligen inte sagt något vettigt
än. mest ordbajs. benice, eftersom du snart verkar vara färdig kan du
väl skicka ditt till mig för lite inspiration? du har min mailadress eftersom
du fortsätter skicka massa virus med rubriker som "tutti frutti" och
"banan split"
..

adjöken.



benice aka. virusspridarn. passar bra såhär i jultider.

Kommentarer
Postat av: b

till mitt försvar så får jag precis likadana mail från dig :P skickar mitt arbete då för lite 2a adventsläsning!

2010-12-04 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0