...

när jag för en gångs skull skulle vara duktig och lämna in nåt
i god tid, ja då funkar det inte?!? skulle lämna in den där jäkla
hej-jag-läspar-och-kommer-från-norrland-filmen om munvård.
och då säger cambro att filen är för STOR? hur ska jag då
kunna lämna in den? kan någon vänlig själ tala om det för mig?

ber om ursäkt för mycket skol-prat just nu. men det är ungefär
allt jag tänker på just nu. jag tänker mycket, och gör lite. man
kunde ju hoppats att det var tvärt om.

har ni tur kanske jag lägger upp julbilder på vårat mansion i
helgen. och kanske ett recept på världens godaste chokladfudge..
om jag hinner provbaka det själv först vill säga.

adjöken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0