sofie bakar tårta.

är på hemmaplan i seabay. har just bakat färdigt den mastiga chokladtårtan
som ska bli efterrätten till dagens födelsedagsmiddag. pappa fyller år på
onsdag men vi firar idag istället! :) mormor&morfar och farmor&bosse kommer
hit. och min jonken såklart, som jag knappt träffat på en vecka. med undan-
tag för fem minuter igår i storåbränna..

imorgon bär det av tillbaka till ume, för tentaplugg och lite KTC. på fredag är det
tenta igen, och nästa måndag börjar praktiken. ska bli riktigt roligt faktiskt!
hoppas på att få öva massor av pvk-sättning och annat roligt, som jag inte fick
möjlighet under min förra praktik. tråkigt är dock att benny kommer att lämna
ume för huddik i fyra veckor.. men hon kommer ju tillbaka :)

adjöken.

Kommentarer
Postat av: b

Det är för att ni ska sakna mig så mycket som möjligt och vilja umgås med mig dygnet runt när jag kommer tillbaka :)

2010-02-07 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0