sofie har skidat.

jag har ny frisyr. också är jag 1300 riksdaler fattigare. fattar ni hur dyrt
det är att klippa sig i ume? eller ja, inte bara klippa sig. jag färgade ju
också.. men eftersom CSN gav oss (lånade ut) hela 12000 den här
månaden så kunde man ju lyxa till det och klippa OCH färga, liksom..

idag har vi varit ute i det fina vädret. började med en prommis till ICA
och sen skidade vi nere på nydala. mötte upp lotta och josse och fikade
och satt en stund i solen.. blåsten gjorde dock att det inte var så där
skönt som det kunde ha varit. så vi skidade hemmåt redan vid tvåtiden.
sen har vi för-firat vår 5-årsdag (!) med två-rättersmiddag och ost och
kex såhär på kvällskvisten. drog ner till stan fram och åter också för
att hyra film. blev beck, sommaren med göran och baksmällan..

erbjuder morgondagen samma väder kanske det blir en liten skidtur då
med. vi får se vad dagen har att erbjuda.
på torsdag åker jag hem till strömsund. med bil. med pernilla och jonas.
superduperskönt att få åka bil. istället för att trängas på bussen.

adjöken.



lotta & josse mitt på nydalasjön.



vilket väder, huh?



hemmagjorda skidspår.


Kommentarer
Postat av: b

Missa mello? Det är inte okej!

Iofs missade du verkligen inget, var fan det kassaste jag varit med om på årtionden. Men dom bästa av dom sämsta gick vidare iaf, så man får väl vara relativt nöjd med resultatet. Saknar dig också, kom och lek med mig i Hudik istället, Kir 1 som kir 1 liksom :) Puss

2010-02-14 @ 13:27:42
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0