sofie is back in ume.

tjoflöjt. så har det gått två dagar på den här nya veckan.. igår åkte vi tillbaka
hit till ume. jag hemmapluggade lite, tränade och kikade på tv. idag har jag
varit på skolan och tränat KAD och sond. jag erbjöd benice att hon fick sätta
en på mig, men hon tackade bestämt nej. jag ville inte sätta en på henne,
eftersom hon har så lätt för att blöda näsblod. men intressant var det! och nu
ser jag verkligen fram mot VFUn och hoppas på att få öva mycket PVK, KAD
och andra saker!
lagade chili con carne till middag. sen drog jag på iksu med lotta och körde
igenom passet som jag fick av PTn förra veckan.. gick rätt bra, men kommer
nog känna av det i både röven och axlarna imorgon. säkert magen också..

återkommer väl på fredag när tid finnes. tentaveckan has begun! (stavas det
verkligen så? morfar: på svenska betyder det "tentaveckan har börjat")


adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0