sofie har gjort det igen.

hej bloggen. har just smällt i oss en god middag. testade faktiskt något
nytt idag. mucho gott. kycklingfileér fyllda med vitlöksost och persilja,
i ugnen med klyftpotatis till. sås gjorde man på mer vitlöksost, persilja,
soya och matlagningsgrädde.. mums fillibabba.

har pluggfri kväll också. eftersom jag spenderat sex timmar på bibblan,
ensam. eftersom laget tyckte det var bättre att vara på seminarium..
fick faktiskt lite gjort och lyckades göra färdigt instuderingsfrågorna och
nästan gå igenom allt om diabetes.. så nu är det lungsjukdomar kvar,
och sen repetera hela nätterna långa. typ.
imorgon kommer lotta och benice hit mitt i dagen för plugg och sen för
middag och mys. treeeevligt värre..

ikväll ska jag och jon leka pensionärer och se på på spåret. filip och
fredrik ska ju vara där. och än har jag inte sett nåt avsnitt med min
favorit kristian luuk så det ska bli spännande :)

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra..!! /Kram Moster

2010-01-09 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0