pizza!?

jag har levt lyxigt ett tag nu. med lyxigt menar jag att jag varit ledig mycket.
yepp. jag var ledig tre dagar över midsommar, sen jobbade jag två dagar
och nu har jag varit ledig två dagar till.. lyxigt, som sagt!

ty jag syndade igår. jag åt en hel pizza. en god pizza. på ängen. ja, det var
nog den mest kolhydratrika grej jag ätit på typ sju veckor.. men så fick
magen tuppjuck sen också. men eftersom mina sex fas 2-veckor är över nu
så slog jag till och åt lite fullkornsmakaroner idag också. det är ju som tänkt
att man ska återinföra bra kolhydrater nu, så då gör jag väl det ;)

och här kommer lite bilder sedan midsommar som jag lovat :)



sara poserar för fotografen kristoffer.



picknick och hästridning på norrbyskär på midsommarafton.



sommar-moa.



glassätning, båtsjösättning och kubbspelning.



avslutar med mormor gördis.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: farmor

Vad mysigt ni såg ut att ha det, bosse har bott på norrbyskär sommaren 1961.

2010-07-01 @ 19:20:56
Postat av: annie

Är de där den omtalade momman Gördis, en riktig söting! :)

2010-07-03 @ 09:33:38
Postat av: Lotta

Äntligen en bra bild på Gördis! Vilken fin bild på dig i det senare inlägget. Puss!

2010-07-05 @ 17:25:59
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0