...

ja. idag är sista dagen på mitt första sommarlov. imorgon börjar
allvaret på neurologen/NKK. nio veckor blir det. jag ser fram emot
att börja jobba, men idag känns det lite vemodigt.. skulle vara
skönt att vara ledig ett tag till. men jag har ju två veckor i slutet av
sommaren att se fram emot :)

helgen har spenderats på kråken. har kikat på fotboll och spelat kort.
skurat matkällaren och klippt buskar. jon har målat det sista i dasset
och på onsdag åker vi dit och försöker fixa det sista. skulle ha fått tag
på ett randigt tyg och kanske några handdukar..

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Nej då inge vemodigt...... Du e i gott sällskap me mej som inte har nån semester alls i sommar!!! :(

2010-06-14 @ 18:24:33
Postat av: Lotta

Haha nej, nog punga jag upp själv. Men tack vare han fick jag 10% billigare :)

Jag vill höra mer av dig! Puss

2010-06-14 @ 20:59:50
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0