carlsson..

.. är hemma i ström. igårkväll kikade jag och mor på finalen av mästarnas
mästare, och jag måste säga att det var tråkigt att inte den där tjejen vann.
nu kommer jag inte ens ihåg vad hon heter.

idag har jag redan hunnit vara sådär lagom effektiv. tog en promenad med
bull på förmiddagen och sen har jag också hunnit bada han. han kommer
hata mig snart, för varje gång jag kommer hem badar jag lillpluppen. för-
hoppningsvis har hundar inte så bra långtidsminne..
ska strax hoppa in i duschen, käka lunch och sen åka på byn och kolla läget.
ikväll blir det nog middag med brudarna :)

adjöken!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hälsa Ruff! :)

2010-04-05 @ 20:44:03
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0