fett med less.

DAMN! gissa om jag blev deprimerad när jag såg lappen utanför dörren om
att byggubbarna kan komma när som helst i morgon eller på fredag för att
åtgärde felen sen garantibesiktningen på lägenheten. det betyder att min
efterlängtade sovmorgon inte kommer att bli av. eftersom jag inte vill möta
byggubbarna i dörren i morgonrock så måste jag alltså kliva upp klockan
sju.. så jag hoppas för guds skull att dom kommer imorgon så att jag får
sova på fredag iaf!

och idag har jag satt mina två första PAC-nålar, vilket gick över förväntan.
min handledare drog på ett möte klockan två, och sa när hon gick; jag vet
att du kan fixa det här. håll ställningarna medans jag är borta.
och det
gjorde jag. jag skötte läkemedel och höll koll på patienterna medan hon
var borta.. så klart under lite uppsyn av en annan sköterska. men det var
givande och bra, och man fick tänka efter själv vad man skulle göra här-
näst utan att någon talar om det för en.. så summa summarum har den här
dagen varit jättebra. förutom just nu då. för mina axlar har lite ont.. tror
det kan vara en kombination av ovana på "jobbet" och träningsvärk från
gårdagens punch out-pass. men en halvtimme på spikmattan så är det fixat!

ikväll passade jag och jon på den inplanerade simnningen och planerade in
det på nytt imorgon. vi kände verkligen inte för det idag. lugn myskväll it is!

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0