ström är jordens medelpunkt.

ibland är det ganska roligt att komma från strömsund. med betoning på ganska.
ibland är det mindre kul. som igår till exempel. när vi sitter i aula nordica och
tittar på parlamentet-soran.. och han rätt som det är frågar om någon har varit
i strömsund nån gång? att det är typ sveriges minsta håla och det man som 22-
åring gör där en lördagkväll det är att kämpa för att överleva. alltså, jag höll på
att dö av skratt.. dom som satt bakom undrade nog varför jag tyckte att det var
så jäkla kul..

ja. raw igår var tokkul! lotta verkade nöjd med presenten och vi fick oss en hel
del goda skratt.. goood tårta också hos lotta :)

och eftersom det är torsdag idag, så var det onsdag igår. det betyder ju att jag
skickade in uppgiften igår. det kändes väl sisådär, men det fick bära eller brista
lixom. man kan ju inte mer än få en komplettering. och då tar jag det då. nåt
ska man ju ha att göra på påsklovet...

adjöken.

Kommentarer
Postat av: annie

haha jag förstår vaför du skrattade (:

Vad har ni tänkt hitta på med i helgen ? (:

Kramar

2010-03-19 @ 14:44:14
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: annie

Jag förstår varför ni skrattade :)

Vad har ni för er i helgen ?:)

Kramar

2010-03-19 @ 14:45:22
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0