uppe med tuppen.

god morgon, folket. yes. trots att jag inte börjar förens halv elva är jag
uppe nu.. tänkte faktiskt gå och simma innan jag börjar. har blivit dåligt
med träning senaste tiden och nu har dessutom kommit i en
massor-med-slem-i-halsen-period. jag hoppas att jag har tur den här
gången, så att det bara håller i sig nån vecka. för jag ska spela fotboll
på onsdag!

för er som inte vet åker jag hem med bussen på tisdag, och blir hemma
en och en halv vecka tror jag. som det ser ut just nu iaf. ska bli skönt
att vara hemma lite och träffa vänner.. dessutom har jag inte träffat anna
sen före jul. hur sjukt är inte det? jävlar anna om du inte är hemma
veckan efter påsk ;)

nu : frukost.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: melvin

ååh redan på tisdaag? :O nice!

ja ska få se min bebis på måndag, då kan du få se den sen i veckan :D läängta efter dig!

smack!

2010-03-24 @ 08:50:03
Postat av: moster

e ru draftad av nåt lag?? :)

2010-03-24 @ 17:03:59
Postat av: annie

anna hon är hemma hon, jag vill väldigt gärna umgås med dig alldeles FÖR länge sen nu . Kramar!

2010-03-24 @ 17:41:28
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0