...

sådärja. då har vi fått bort typ alla kartonger. med undantag för en som är
full med skolgrejor. skulle behöva åka på classes nån dag och köpa en
plastback och stoppa grejorna i..

igår packade vi upp alla kläder. jag insåg redan innan att det skulle bli trångt
och att det förmodligen inte skulle gå.. men så när jag packade upp och
närmade mig båtten på påsar och väskor så tyckte jag ändå att jag lyckats
tränga ihop allt bra.. tills jag stängde en dörr och upptäckte att där stog den
STORA resväskan. ouppackad. yepp. så var det med den saken. den förblev
ouppackad. så nu är vi på jakt efter en byrå. det är som bara så att vi måste
ha en..

så, en liten förberedande önskelista inför min födelsedag (som är tre månader
bort)

* byrå (i ek. helst en malm från ikea)
* TV (helst en platt)
* TV-bänk (som matchar TVn)

återkommer om listan förändras. tack på förhand.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Tack för tipsen!! ;)

2010-05-07 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0