rekord?

man kanske borde börja lägga in lite mer bilder? fyra (!) kommentarer
borde nog vara rekord.. och när fyra kommentarer är mycket säger
det väl en hel del om min bloggs genomslagskraft och omfattning..
jag menar, den har ju ändå funnits sedan augusti 2006.

igår var vi hos benice och myste lite. drack lite vin och spelade kort.
blev tidig kväll och idag har vi hunnit med en hel del. sett gaypoliserna
spela brännboll, varit på stan och shoppat till jon, se på reprisen av
pensionärsprogrammet så ska det låta och som grädde på moset har
jag duschat och för första gången sedan årskurs sju på högstadiet har
jag mittbena. värt att nämnas. men med min nya lite kortare frisyr
gick det faktiskt helt okej utan att jag såg dum i huvudet ut.

snart anländer vårt sällis. ikväll blir det lotta, fanny, pernilla, jessica,
kanske anna och ett stort kanske på benice eftersom gårdagens två
vinglas tog kål på hennes mage. det märks att hon börjar bli gammal
liksom..
vi tänker äta mat från våran restaurang next door och umgås.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Läste först "har duschat för första gången sen åk sju". Tokigt!

2010-05-30 @ 14:13:28
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0