...

idag har varit en bra dag. jag har äntligen lyckats sätta en pvk
på en patient (satte lite nålar på ssk-kollegor för nån veckan sen,
men det är ju inte på riktigt
). jag har också varit med och träffat
ett storsjögläntan-team (palliativt team) som verkar sjuuukt kompetenta!

.. och det goda bara fortsätter! ikväll ska jag hem till bäjb anna för
att kika in hennes och daniels nya lya på storgatan. där hoppas jag
att jag får träffa lite andra brudar.. för i helgen åker jag ju bort och
nästa vecka är min sista vecka i strömsund. jävlar vad tiden går fort.

på återhörande.

adjöken.



anabanana and her sister lindabinda.

Kommentarer
Postat av: melvin & alicia

meen ååh.. aaanaabannanaaa bor ju på amalia ;)

2010-11-11 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0