...

yo bro! har precis avslutat födelsedagsmiddag med halva släkten..
morsan fyller ju 40+ så vi har firat med köttfärspaj och tårta.
så, grattis mammsen!

och som grädde på moset har jag min sista dag på praktiken imorrn.
känns både bra och dåligt. bra för att jag får komma hem till ume
och jonken. dåligt för att jag inte får vara mer på näva utan måste
hänga på geriatriken i fyra veckor.. jag gillar näva. punkt.

fast.. det är ju inge roligt att jag imorgon skall hålla ett elva-minuters-
föredrag för mina kollegor om hur man borstar tänderna på gamlingar.
dock så har jag bakat en jävligt god kaka så jag hoppas att den ska
distrahera dom lite.. mer käka kaka, mindre lyssna på sofie ;)

å imorrn får jag äääääntligeeen vara med min snuttebubbe. och hans
syskonbarn och mina svärisar såklart.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vi kommer ju sakna dig iaf!



<3

2010-11-21 @ 07:06:38
URL: http://amstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0