final countdown.

jag ber om ursäkt för uteblivet bloggande. men jag har haft lite annat
för mig skulle man kunna säga. jag har jobbat, varit kusin, badat på
storsjöbadet och jobbat lite till. idag är jag äntligen ledig. och idag har
jag bokat in en lunchdate på pumphusgatan. ska bli så trevligt så!

- - -

för tillfället stökar jag på med den helvetiska VFU-uppgiften. egentligen
borde man vara på jobbet när man skriver den här uppgiften, för det
är ju där all information finns.. här sitter man och kommer på massa
saker man inte tagit reda på och så måste man ta reda på de nån annan
dag. it sucks.

- - -

dessutom så har ju nedräkningen till stockholm och håkan börjat.
turnépremiären i scandinavium har fått omdömen som "mycket
bättre än så här blir det inte.."
och "grattis till er som köpt blijetter
till konserterna i oslo, lund och stockholm."
så på lördag smäller det!

på återhörande.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0